lørdag, februar 14

Endelig framme

Turen oppover til trondheim gikk bra, en lang stopp på tynset og minst
5 tissepauser langs veikanten;-)

Jeg kom på en tur jeg hadde oppover hit da amanda var ganske ny og
julie var vel 1 1/2 da. Skjønner ikke helt hvorfor jeg la ut på den
turen alene, men sambo jobbet vel og jeg ville oppover.

Anyway, da jeg kom til Elverum hadde begge jentene gjort big i buksa
så det måtte skiftes bleier. Så da var det en på få mnd og en på
1 1/2 under armen, stelleveska og få låst bilen. Inn på toalettet og
skiftet på begge to. Ikke lett når du friker helt ut av offentlige
toaletter og hater at barna berører noe som helst der;-)

Så var det ut i bilen og amming av minstemann, før det bar videre
oppover. Kjørte på kvelden så jentene sov nesten hele veien, men
følte meg litt superwoman etter den bleieskifte-seansen helt alene med
2 babyer;-)

Her ligger jentene akkurat nå og drømmer søtt om pappaen sin som
desverre måtte bli hjemme å passe hus&jobb;-)

Karoline og jeg deler seng, og nå har vi lagt oss å ser på film i
senga...koselig!

Nattinatt!!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Titter innom og ønsker dere en flott vinterferie. Her oppe i nord er det ikke vinterferie før i begynnelsen av mars :)

Kos dere :)

Anne sa...

Hei Hilde. Fint å høre dere var kommet dere vel frem. Jeg kan ikke forstå at du la ut på den turen når småfolka dine var ennå mindre, ser for meg at jeg hadde satt meg ned å ikke kommet videre, huff også inne på offentlig toaletter da Hilde, huff og huff, he he,der må jeg le litt av deg. Ser for meg superwoman holder begge de små og sørger for at ingen av de rører noe, puh!! He he, ha en super dag Hilde, hils de andre:)Klem

Anonym sa...

Hei!

Så dere er i Trondheim altså, legg igjen en kommentar hos meg om du har tid og lyst til å ta en kaffe en dag da :)

Photo-Me-Life sa...

Det flotte er at nå koster ikke speilrefleksen så mye som før, nå får man bra kameraer fra 3000,- og opp. Det er en såpass stor forskjell at jeg nå nekter bruke annet, kan ikke forklare det, må bare oppleves på en måte.

Det jeg har nå er ikke verdens beste men jeg har jo prøvd å ta noen få siden jeg fikk det å jeg er fornøyd så langt.

Evami sa...

Velkommen til Winer-wonder land:) Har inne tid enda etter party i går,men størstemann og jeg skal på aketur etterpå-gleder oss:) Klem Eva

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Ha ha, man gör endel crazy saker i amme tåka & känner sig som superwoman *fniss* men så gick det ju bra da söta ;D

Skönt att turen upp nå gick strålande & att ni koser er massa.
Hilse mamman din.
Stor klem