søndag, februar 8

Dagen i dag

I dag ble jeg vekket av hvisking og tisking, og så kom jentene å sa gratulere med dagen i kor...kjempekoslig!
De hadde laget hvert sitt kort til meg, men Amanda insisterte på å gi sitt til pappa...og når hun insisterer så protesterer man ikke hehe:-)
Det ble koselig frokost og så på med tøy for her måtte det måkes! Først måtte vi få fram den ene bilen vår, den hadde jeg nemlig slengt fra meg på skrå i går kveld....kom hverken fram eller tilbake:-)
Så smisket jeg litt med han som brøytet veien her og fikk han til å måke parkeringsplassen min:-)

Her sitter småjentene og koser seg i snøskuffa så pappa ikke får måkt noe særlig.

Amanda hadde sin første skitur, og det gikk virkelig over all forventning....morro!!!!

Vi koset oss ute i flere timer, før vi gikk inn og slappet av litt.
Storesøster var veldig lei seg og forklarte lillesøsteren sin flere ganger at hadde ikke hun ertet så mye i går, så hadde det med bittet aldri skjedd...så hun var lei seg ja stakkars. Armen til lillesøster ser fin ut, men hun må ta medisin i 7 dager.


Her er morsdagskaka vi koste oss med etter middagen, og så fikk jeg et kort til og bok i gave. Jeg leser mye, så det passet perfekt og sambo vet akkurat hva jeg ønsker meg:)

Så dagen har vært fin, fikk forresten fin morsdagshilsen fra eldstesnuppa også!



6 kommentarer:

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Jag var ju tvungen att skratta högt när jag läser att dom debuterat på ski på samma dag!!
Vad är det? Telepati??

Ser ut som ni haft en strålande dag ;D

KRAAAAM

Anonym sa...

Jøss her går det hardt for seg. Gi minsten god med yoghurt med sånne tarmbakterier. Antibiotika går hardt utover klimaet på innsida.
Det er klart at pappaen må ha kort på morsdagen. Lillesnuppa har orden på det der med deling og rettferdighet. Hyggelig at dere har hatt fin dag.
Du glemte at du også har en mor, men heldigvis så ordna storesnuppe di opp :o)

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Ja hjärtat hade jag glömt!! Undras om jag skrev ner den historian i gamla bloggen??? Leta leta

Hoppas allt är bra med jentene & dig!
Har du jobbat idag???

KRAAAAAM till mitt hjärta

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Jepp jepp, som vanligt ;D

Klem

Petite sa...

Ja største ungen til husmora, hehe. Så bra at dere hadde en hyggelig morsdag, så søt hun er som ville gi til far også, ja unger er skjønne:)

Anonym sa...

Hi, hi. Skoene er så klart allerede innkjøpt. Nå står de bare og venter på våren :O)
Takk,takk for skryt av bilder. Vet du, en helt ny verden åpnet seg for meg når jeg fikk det kamera. Det er så utrolig morsomt. Verdt hver eneste krone. Har aldri hatt det så gøy med noe jeg har fått som med kamera. Mannen sier det han og, "det er helt greit at det kostet skjorta så lenge du har så mye glede av det og bruker det hver eneste dag".
Og en utrolig god investering er det. Tenk så mye fine minner man får.