onsdag, juni 10

Flott dag!


Da slår klokka 24 her, dagen er over og jeg er definitivt 40 år:-) Det føles faktisk greit, har smakt litt på det med å ikke kunne si at man er 39 lenger...og klarer det fint:-)

Stian tok meg med ut på en fin resturant her på middag, og vi har spist&koset oss. Jeg hev innpå en halvflaske hvitt og trykket i meg 3 festrøyk i dag...så føler jeg har feiret:-)



Tusen takk alle sammen for utrolig hyggelige gratulasjoner og kommentarer her hos meg, veldig hyggelig!


Nå skal jeg til sengs, så nattinatt til akkurat deg.....

5 kommentarer:

Sine sa...

Gratulerer med vel overstått dag.

Photo-Me-Life sa...

Å kjære deg, gratulerer så mye med dagen!!!!!!!
Syns kaken du bakte ble fin jeg:) Skjønner ikke hvordan dere lager disse sløyfene?

Mormora sa...

Hvis du spør meg om det er greit å bli eldre ( det har du jo ikke gjort, men jeg svarer likevel), så er svaret det at jeg ble og blir tryggere på meg selv og gladere i meg selv for hvert år som går. Dette starta allerede i 30års-alderen og virker fremdeles. Det er fint å være i 40åra. Ung nok og voksen nok på samme tid, en fantastisk periode av livet. Nyt det og vær stolt over dine levde 40 år.

En blir også mere takknemmelig for godene en har ettersom tida går. Det er et aspekt som gjør livet rikere. Jeg så du har starta på sånne refleksjoner i lys av bursdagen din. Bra, det kommer bare positive ting utav å tenke sånn.

Flott kake. Dette må du perfeksjonere for dette har du draget på. Gleder meg til festen.

gammeltante sa...

Gratulere med dagen .

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Miljoner klemmer & tack för eftermiddagen Darling ♥

Bilder på barnen finns i bloggen om du vill ha, har flera på datan så hojta ut om du vill ha några!

Klem