tirsdag, juni 23

Festen vår 20 vs 40

På lørdag hadde Karoline og jeg stor fest, jeg har nettopp fylt 40 og Karoline fyller 20 snart. Så vi slo sammen våre venner og familie og feiret dagen sammen.

Vi hadde hvitt antrekk som tema, og det var så utrolig stilig å se alle gjestene kledt i hvitt...skikkelig lekkert var det:-)
Jeg stresset som vanlig med maten, er jo livredd for å ha for lite...men det var mer enn nok heldigvis.
Serverte:
greske kjøttboller m/tomatsaus som mannen til ei venninne lagde for meg, dadler med bacon rundt, marinert scampi, buffalo wings, kyllingklubber, aioli, tzatziki, foccacia, wraps med spekeskinke som søteste Anne hadde laget for meg, masse småtoast m div lodderogn osv, ovnsbakte partypoteter, salat, melon og serranoskinke, gratinerte nachos osv...det vsr ihvertfall mer enn nok og folk skrøt så jeg nesten ble flau...men bare nesten for jeg blir sjelden flau:-)
Karoline hadde ordnet fotovegg, sånn du ser på premierer, så der måtte alle innom for å fotograferes:-)
Vi hadde jo proff fotograf, Sessan, som stod for alle bildene:-) Nesten alle bildene er jo med folk på, så det er ikke så mange jeg kan vise her...men tro meg, jeg hadde en topp kveld! Det var veldig vellykket med folk i alle aldre, og det var ihvertfall ikke 20-åringene som tok av...folk er verre i 35-40-årsalderen ja:-)



Her er bløtkaka jeg bakte, og Evami har spurt om hva den er trukket med. Det er ekstra hvit marsipan fra Pals som jeg kjøper på fabrikkutsalget deres, og den rosa har jeg farget med farge fra Wilton. For å lage pynten har jeg brukt div verktøy, og for de som er interessert så kan dere sjekke ut http://www.festkaker.no/ ...mye flott inspirasjon. Inni kaka så er det et lag med valnøttkrem og et lag med bringebærkrem.
Tiaraen har jeg laget av icing, sprøyter oppå et mønster og henger til tørk slik at det får formen.

Hello Kitty-piñata måtte vi jo ha..Lagde også nesten 100 rosa og hvite helium-ballonger som ble satt i buketter 3 og 3 overalt og en del havnet i taket som pynt. Fikk det ikke med meg, men en del av gjestene hadde helium-allsang utpå kvelden og sang opp alle ballongene...ikke bra å trekke ned helium altså så følg ikke eksemplet:-)

Litt detaljer som Sessan fotograferte, må jo ta de bildene uten gjester på:-)


kurv på toalettet for de kvinnelige gjestene som inneholdt; Hello Kitty-plaster, liten hårspray, kleenex, tyggis, frisk, tannpirkere, bind, ob, håndkrem osv....



Hello Kitty satt i sofaen også gitt:-) Folieballong...



Gavebordet...så masse fine gaver!! Jeg fikk så mye blomster, 2 gavekort på spa-behandlinger
penger og u name it..




maten min som jeg var litt nervøs for, men det ble bra.-)






Môet fra Sessan og mannen...gleder meg til den dagen jeg skal sprette den!








Her skulle Piñjataen til pers..den var full av rosa og sølvfarget innpakket sjokolade...







Peneste Karoline og kjæresten
Skulle gjerne vist dere litt mer helbilder av lokalet, for det var så fint med alle ballongene overalt....men for mye gjester på alle bildene så det utgår:-)
Nå er det pakking på gang, jeg tar med meg jentene å reiser til campingvogna i morgen og så kommer Stian etter på fredag.










10 kommentarer:

rosaengler ♥ sa...

ååå det så lekkert ut, så mange fine detaljer du har ordnet- likte spesielt den lille kurven på badet. Så herlig og søt...
Den kaka var jo helt fantastisk, tja ALT så jo helt supert ut.. For en FLOTT måte å feire på...
Klem

Tessa sa...

Så flotte bilder, herlig gjennomført :)

Photo-Me-Life sa...

Gratulerer med vel overstått begge to.
FOR en kake du har laget??? Du er jammen meg kjempeflink!

Evami sa...

For en meget gjennomført fest:) Lagt mye arbeid i det her dere,og tror det sto til en 6 er på terningen:)
Kaka er bare så lekker og ekstrahvit masipan skal jeg legge meg på minnet:) Laga rød kake her,og fant ut at gelefarger fungerte best..

SÅ flot tiblde av Karoline og Jæresten:) Og bøyer meg i støvet for den lekre pyntinga deres:) Kos dere i campingvogna:) Klem Eva

Anette {foreldremanualen} sa...

Så fint pyntet!! Datteren din må da være modell?

Linda S sa...

Så fint selskap, med mange søte og fine detaljer. Nydelig kake du laga!

susan`s side sa...

Så fine bilder og fint at festen ble vellykket. Også må jeg si tusen takk for koselig kommentar innen hos meg!

Mormora sa...

Jeg kan underskrive på at det var en fin fest, for jeg var der.Jeg vet jo at Hilde lager velsmakende mat og gode kaker - men nå ble mamma skikkelig imponert !!
Og kaka smakte ihvertfall like bra som den så ut som!

Stylinga var det jo heller ikke noe å si på. Gode lokaler som ble supre festlokaler med alt det hvite og rosa. Da rommene fyltes med mennesker, alle i hvitt, tenkte jeg at sånn ser det vel ut i himmelen når noen fyller år der.En himmelsk fest med andre ord :O) Takk for at vi gamlingene fikk være en del av dette aldersmessige mangfoldet.

Anonym sa...

[url=http://www.kfarbair.com][img]http://www.kfarbair.com/_images/_photos/photo_big8.jpg[/img][/url]

מלון [url=http://www.kfarbair.com]כפר בעיר[/url] - שירות חדרים אנחנו מציעים שירותי אירוח מגוונים כמו כן יש במקום שירות חדרים הכולל [url=http://www.kfarbair.com/eng/index.html]ארוחות רומנטיות[/url] במחירים מפתיעים אשר מוגשות ישירות לחדרכם.

לפרטים נא לפנות לעמוד המלון - [url=http://kfarbair.com]כפר בעיר[/url] [url=http://www.kfarbair.com/contact.html][img]http://www.kfarbair.com/_images/apixel.gif[/img][/url]

Anonym sa...

Make sure you absorb any fees you approved within 24 hours of absorption. And you be forced have an high and dry because most home proprietors blanket mortgage their homes as things go of to amorphous reasons. [url=http://paydayloanscoolp.co.uk]uk pay day loans[/url] Here are a few questions that you've to Bohemian to VIP and agile in activity.