onsdag, juni 10

Bursdagskake

Da er kaka jeg lagde i går ferdig pyntet. Stian hadde vel tenkt å
bestille kake, men jeg må øve meg litt før jeg skal bake kaker til
festen neste helg;)

Dette er første gang jeg lager sløyfekake, så her må det øves litt
på det ser jeg;-)

Toppen er forresten ikke skjevt satt på, det er bare bildet som ble slik:-) Rosafargen er også dusere enn det ble på bildet, men skulle hatt den enda lysere også..

Jeg har hatt en super dag hittil, og enda er den ikke slutt;-)

5 kommentarer:

lena sa...

Gratulerer med dagen! Kos deg masse! Super flott kake! klem fra Lena

rosaengler ♥ sa...

Kaken ble jo super fin ❤ og det armebåndet da.. *dåne* me like

Linda S sa...

Så fin kake du har laga :) Gratulere med dagen :)

Pappa sa...

Så flott kake, gleder meg til å smake neste helg.
Gratulerer med dagen.
Masse klemmer fra pappaen din

Evami sa...

Fantstisk flott kake synes nå jeg da:) Gleder meg til å se de forbedra resultatet:)