søndag, april 19

Jobber ute

Hele dagen i dag har stort sett gått med til å jobbe i hagen. Dvs
Stian og jentene har jobbet, jeg har stort sett sullet rundt for jeg
er virkelig ikke helt i form. De 3 har også vært å besøkt en gammel
onkel tidligere på dagen, og enda tidligere i dag var vi på sykkeltur.

Gruer meg faktisk ikke til å gå på jobb i morgen selv om formen ikke
er på topp, for det å jobbe på skolen føles ikke som å jobbe
nesten....det er jo bare morro, og det skjer noe hele tiden;-)

Nå er det på tide å komme seg inn og få lagt jentene...får vel
gjøre det jeg da så jeg liksom har bidratt med noe i dag;-)

Har forresten prøvd å grine meg til å få opp trampolina i dag, men
Stian nekter for det er tæle I bakken påstår han...so liksom??

4 kommentarer:

Tessa sa...

Så flink mann og barn du har som ryddet i hagen :) Ser det er mange som har satt opp trampoline nå. Iselin ønsker seg også trampoline, ehh.. eller det er nok meg det, hehe... ;) God bedring. Klem

Anonym sa...

Helt enig med mannen din, det kan da bli telehiv.

Mormora sa...

Hils frøkna å si at mormor og Bent synes hun er flink som hjelper faren sin i hagen. Hun er bra fin med arbeidshansker og rive. Hils minstegartnern og si at vi synes hun og er flink og at hun er stilig med høytrykksspyler og sydvest.

Ps.Du ødelegger plenrøttene hvis du tramper rundt på plena for tidlig. Stian veit nok hva han driver med.

Anne sa...

telehiv og røtter til plena, få nå opp denna trampolina da:) hehe, må le, vi er overhodet ikke flinke til slike hagesysler vi Hilde. Jeg pleier å si at jeg har ordna litt i hagen i ettermiddag, eller til helga er det hagen som gjelder, jeg ler høyt her nå, JEG-HAGEN. Det eneste jeg gjør i hagen er å røyke og kaste sneiper, fy flate jeg er sløv.. PE er jo så forbanna på meg, men jeg bare smiler og sier at jeg kan ikke skjønne hvem idiot som kaster sneiper. Og blir litt ekstra irritert og er HELT enig med han liksom... Vel, jeg er glad han holder hagen i form da. Kanskje vi burde melde inn Stian og PE i hagelaget, ler og ler igjen, også kan jo vi farte til Trysil på Trysilspretten, eller til København på jentetur, poenget er i hvertfall jentetur:) Du vet disse gutta er så opptatt i hagen nå at det er rom for litt farting på oss, he he, ja nå også:)
Hilde, nydelig kandidater til hagelaget du har.
Jeanette gleder seg til å komme til torsdagen om en uke, hallo, snart 14 og haR IKKE tid å komme før torsdag om en uke, huff, de har de slitsomt og mye og ordne disse ungdommene:) klem.