tirsdag, desember 2

Det snør, det snør..tiddeli bom.....

I dag har det vært skikkelig julestemning, og håper det holder seg slik til jul! Det laver ned og er så koselig ute.

Snuppa prøver skiene hun fikk til jul, bildet er tatt for et år siden...da hun var 3.
Lillesnupp kjører akebrett, her snart 2 år.


I går var jeg å besøkte gårdsbutikken Go og Varm som jeg lenge har tenkt å stikke innom, for jeg visste de hadde en del ulltøy. Men så leste jeg i avisa at de hadde mye fra Nøstebarn og Helios, og da var det bare å hive seg i bilen...jeg mener muligheten til å kjøpte Nøstebarn-klær 5 min unna istedefor å reise inn til Oslo...måtte jo bare da:-)

Det var det masse! Hun som driver det lager mye forskjellig av skinn, og fant de herligste dyner der av skinn...til den nette sum av 15000 da:-)
Jeg fikk ihvertfall tittet litt, og skal sette meg ned å sette opp en ønskeliste på hva vi ønsker oss derfra.
Jeg er ullfan på min hals, og jentene går omtrent bare i ull fra høst til vår...kan anbefales!
I morgen skal jeg være med barnehagen på gudstjeneste i kirken, og det blir koselig. Sessan sin og lillsnupp går jo på samme avd i barnehagen, så skal dit sammen med henne.
Først skal vi på 4-årskontroll på helsestasjonen til snuppa, og det blir vel en fryd for hun er et geni alt i mamma sine øyne hehe:-)
Ha en super kveld!


2 kommentarer:

Anne sa...

Så greit med skinndyner da, 15 lapper er da ingen ting.. eh kremt kremt, kjøper noen det???
Nå har det rammet meg igjen... Bloggdilla, har ikke gjort noe av det jeg skulle i kveld, bare hatt pcen på fanget og surfet og blogget og lest...Er klar for en tur i Jacuzzien jeg også, min husbond skal på julebord førstkommende lørdag, hva med et aldri så lite jentetreff da??

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Åhhh det är ju bara TOPPEN av lycka med all snö!!!

& jag skulle gärna vart på det där stabburet med all ulla ;)

Klemmer