onsdag, desember 3

Barnegudstjeneste i kirken i dag

Barnehagen her og de andre i området skulle på barnegudstjeneste i kirken i dag, og jeg ville gjerne bli med. Husker godt da storesnuppa var liten så var jeg med på slike ting...koselig å være med barnehagen:-)
Sessan var også med, og vi satt sammen med jentene våre.
Jeg har også lånt bildene hennes, for mine ble litt uskarpe...og dessuten er Sessan en mye bedre fotograf enn meg:-)
Her er alle englene og stjernene som de forskjellige barnehagene har laget og som skal henge i kirken til over nyttår.
De 3 små-venninnene + meg i kirken...det var umulig å få til et bilde av de pent ved siden av hverandre:-)

Lillesnuppa til mamma!


Mellomstesnuppa og "Mima"
Det var en veldig fin gudstjeneste, akkurat passe lang og engasjerende for barna....så koselig!
Eller var sambo, jeg og Julie på 4-årskontroll på helsestasjonen. Hun var 16 kilo og 102 cm..akkurat passe stor:-)
Hun ble litt overrasket over at hun skulle til lege først, så hun var litt skeptisk til han og nektet først både å hinke og tegne. Men det tok deg opp etterhvert, og jenta var helt perfekt hun...og det visste vi jo:-)
Ha en flott kveld!
Skal forresten på jentefest hos Anne på lørdag, og jeg gleder meg allerede....får visst ikke nok av festligheter nå før jul jeg:-)




3 kommentarer:

Jeanette sa...

det var da virkelig tre nydelige jenter :-) De er blitt store, akkurat som "babyen" min er blitt stor... kremt.. godt han ikke kan lese ennå ;-) Husker de jo så godt som bittesmåtasser fra de første gangene i butikken. Ha en god uke videre hilde! Stor klem Jeanette

Evami sa...

Så søte jenter:) Og så fin en tradisjon,å kunne være med barnehagen i kirka.. En slik tradisjon har ikke vi i bhg her. Litt synd,men tror at størstmann kan få bli med mamma i Lade-kirka på juleaften,for der har de verdens mest barne-vennlige prest:)
Ingen jul uten en tur i kirka på juleaften:)

Og selvfølgelig er jenta di perfekt:) Men godt å få det bekrefta også da:)

Ha en fortsatt flott kveld:) Klem Eva

Anne sa...

Hei vennen, fine bilder fra kirken:) Ha en god natt,
Jeg gleder meg også til lørdagen:) Vin og vin og vin og vin....