fredag, september 18

Fridag

I dag hadde jentene planleggingsdag i barnehagen, og det var visst min
tur til å ta fri;-) Stian var hjemme forrige gang.

Det er vel første dagen jeg har vært hjemme med de i år utenom når
vi har tatt fri for langhelger og div, så det var koselig. Ingen av de
har vært syke heller, bank i bordet, her i huset tror jeg faktisk
ingen har vært hjemme en dag pga sykdom det siste året...så frisk
familie;-)

Vi reiste på jobben til Stian for å prøve litt høstklær til
jentene, og jeg fant masse Bergans jeg vil ha;-) var der en time før
åpningstid, så deilig å holde på alene uten masse folk rundt seg;-)

Vi spiste litt der, så var der vel et par timer. Så hentet vi
Karoline som var ferdig på skolen, og reiste opp til det som egentlig
var målet for turen; Build-A-Bear.

Jentene hadde gavekort her, jeg er ikke mye fan av konseptet egentlig,
så det måtte vi få brukt opp;-)

Det ble en rosa hjertebamse som heter Maria på Amanda, og en rosa
enhjørning med navnet Ariel på Julie;-)

En fin dag med jentene mine!

Ingen kommentarer: