onsdag, januar 28

Dagens utfordring

Sessan utfordret meg til å vise fram baderomsskapet mitt....uten å rydde i det! Tja, det pleier ikke å være ryddig i baderomsskapene våre, og det har vel ikke vært ryddet og vasket der siden jul. Vi har jo vaskehjelp, men hun skal slippe å holde på i skapene stakkars:-)

Så her ser dere stæsjet mitt, nederst er desverre ikke alt som glitrer gull&diamanter(hører du det Stian!) men litt av hvert. I neste hylle er Id-sminken min og en Dermalogica ansiktsmaske ser jeg og i hylla over er all Dermalogicaen, litt deo og dust til håret.

Øverst er negellakkene, en uåpnet mascara fra Kanebo og litt tannpirkere.

Burde definitivt shinet opp i skapene ja!

Utfordrer følgende damer:

Anka(Husmorpjatt)

Living White

Susan`s side

Frk Fisher

Er det noen som skal noe spennende i dag tro?

4 kommentarer:

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Se där ja!! Tänk att jag känner igen så massa i ditt skap *bombe*

Här pleier jag hodet, inget mer spännande än så.


Klemmer till min bästis

Photo-Me-Life sa...

Sånn da er utfordringen tatt:)

Angående matten syns jeg den var søt! Den var verdt 199,- for å si det sånn.

Anonym sa...

Hei,

super takk :)

så fin blogg du har, jeg kommer gjerne tilbake!!!

Ha en fin kveld, og igjen takk for hyggelig tilbakemelding på min blogg!

Klem det hvite hjerte

Evami sa...

Hos oss er alt i kurver,så jeg synes at skapet ditt er ryddig som få:)

Dagen i dag har gått med til å sove på sofa´n. Sånn er det når små troll finner dte for godt å våkne før dagen gryr! Klem Eva