torsdag, desember 10

Velkommen Obama

Jeg sendte dette innlegget tidligere i dag, men det kom ikke inn...så prøver igjen:-)

I dag morges så landet jo Mr President, landet akkurat i det jeg skulle inn i barnehagen. Og vi bor jo et lite stykke unna Gardemoen på vei inn mot Oslo, men det var full stopp i trafikken fra det øyeblikket det gitt. Så etter et lite forsøk på å kjøre på jobb, var det bare å reise hjem for å parkere og ta beina fatt:-)

Bildet over er en av gutta jeg passerte på vei oppover, de er temmelig tungt bevæpnet ja...beklager dårlig bilde. Han ene spurte meg litt halvflørtete syns jeg, om jeg ikke hadde bomber i veska(trodde man ble bura inn for slike spørsmål for tiden jeg) men jeg smilte tilbake og vekslet et par ord og fikk passere under motorveien:-)

Jeg kom på jobb, og nå utover dagen har jeg fått mange festlige kommentarer må jeg si:-)

Det viser seg at flere av kollegaene mine(så stakkars elever i dag, mange som måtte vente på oss) satt i biler der jeg gikk forbi når jeg gikk oppover til skolen. Det ble jo sperret på begge sider av der riksveien passerer under motorveien, og der må vi igjennom for å komme til skolen. Anyway, de(og har fått telefon av venner som også hadde sittet der i bil) fortalte at flere hadde kommet gående og blitt nektet å passere. Noen hadde fått undersøkt veska, og blidt bedt om å gå tilbake.

Og så kommer jeg trippende som filmet både køen, tok bilde av plitimannen og det hele og fikk passere!!?? Så jeg tar det til meg, og velger å tro at jeg har et overtalende smil hehe:-)

Så festlig start på dagen!

1 kommentar:

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Ha ha, detta var en Crazy dag ja!! Lurer på hur det blir i morgon!??

Klemmer söta