onsdag, november 4

Jeg trenger deres hjelp....vær så snill:-)

Da er det bare en dag igjen å stemme på Karoline i Toyota- konkurransen, og hun trenger alle stemmer hun kan få:-)
Hun er 1 av 8 finalister som kan vinne en bil på fredag i Midt i trafikken på P4. Hun var på lufta i dag for å reklamere for seg selv, litt smånervøs stakkar:-) Den med flest stemmer innen kl 09 på fredag vinner bilen!!
Så vær så snill å hjelp henne ved å gi din stemme, bruk alle epost-kontoer du har...mannen/kona, barna sine osv:-)
Så mange av mine venner og til og med kollegaer av meg har lagt det ut i statusen sin på Facebook med oppfordring, og det er så hyggelig at folk gjør slik.
Hun fikk desverre ikke lappen i går, så nå er motivasjonen enda større på å vinne bilen...ellers så blir denne uka litt nedtur for henne vil jeg tro:-)
De ringte fra http://www.rb.no/ i dag, og lager muligens en sak på det i morgen på nett....morro:-)
Så hjelp Karoline så hun kan få cruise rundt i denne når hun endelig får lappen!!!
klikk på bilen i midten og så det bildet du ser øverst her. Husk å godkjenne stemmen din i mail du får etter at du har stemt.
Takk!!!!

3 kommentarer:

Photo-Me-Life sa...

Har stemt og krysser alle fingre og tær...

Evami sa...

Stemme avgitt:) Spennede og lykke til:)

Mormora sa...

Huff nå er jeg nervøs. Greier ikke å komme på flere måter å få stemmer på fra denne kanten.

Jeg synes ikke han på P4 var spesiell behjelpelig heller så hun fikk kjørt reklame for seg selv skikkelig.