mandag, august 10

4-stjerners middag og heite Stig Kjos

Ja, nå er tiden kommet for nye serier på tv igjen. Jeg har mast i et par dager på de jeg bor sammen med om det begynner noe nytt på tv i dag(dvs på lørdag, søndag og i dag)...jeg gidder ikke å sjekke selv, ei heller ser jeg på tv for tiden så får ikke med meg reklamen for tv-programmer:-) Men i dag begynte altså et program hvor 4 kjendiser skal lage middag for hverandre.
Begynte å titte på, og det var jo ganske så festlig. Se Eli Hagen flørte seg akkurat over på det pinlige med Stig Kjos, flotteste Einar Gelius fryde seg over absolutt alt fra maten til menneskene osv...og morsomme Anette Bøe mase om Baileys:-)

Så alt i alt et morsomt program som passer fint nå som jeg ikke har sett på tv siden april:-)
Og så hjalp det jo VELDIG at søtingen Stig Kjos var med, hva ER det med han egentlig...får lyst til å smelle han opp som screen saver på pc`en min jeg hver gang han viser seg på tv-skjermen eller i Se&Hør. Burde jeg ikke være for gammel til sånt a`???

Jaja, jeg ser på neste gang ihvertfall...om jeg får det med meg:-)

I morgen skal jeg lage et innlegg hvor jeg viser noe kjempefine ørepynt som Karoline har laget.




Ingen kommentarer: