tirsdag, mai 26

Har DU sykkellappen:-)

Står nå ute på sykkelpost for 4. trinn som holder på å ta
sykkellappen..de er så flinke så til å se seg for og å gi tegn;-)

Minner meg om da jeg skulle ta den samme lappen i 4. Klasse;-) husker
godt jeg gruet meg veldig, men det gikk jo bra. Husker enda jeg fikk
en mangel på en refleks, men politiet sa det var greit;-)

Kan ikke akkurat skryte av at det er deilig å stå ute i frisk luft,
for jeg står midt i et kryss;-) rart ingen har tuta på meg enda, for
jeg vil jo tippe det kjører kjente forbi her jeg står i gul vest med
Hilde over hele ryggen;-)

4 kommentarer:

Frk .Fischer sa...

Det var en stor dag da jeg gikk i 4 kl....den gruede sykkeltesten, og få sykkel lappen...fia her går å venter på den dagen, begynner i 2 kl til høsten så må vente litt da..men hun elsker å sykle...og er ganske så flink , ingen tur er for lang heller...Ser for meg deg midt i krysst....stilig!!!

Anonym sa...

Hei Hilde;) Syns jeg ser deg,,,morsom du gitt;)) Tove

susan`s side sa...

Hjelp, den sykkellappen har jeg gått glipp av, vil det si at jeg ikke kan sykle lenger det da, svømmeknappen har jeg så der er jeg sikker.
Du er forresten skikkelig voksen nå, med refleksvest ute i et kryss mens du lærer unger trafikk regler, noe særlig mer voksne enn dette tror jeg nemlig ikke det går ann å bli.

Anne sa...

He he, jeg tenkte å tute, men når jeg kom forbi var du ikke der lenger... Enig med Susan, nå er du skikkelig voksen.