lørdag, mars 21

Losby

Karoline koser seg i sola..

Jeg har tatt med meg småjentene, karoline og kjæresten, grill,
pølser, akebrett og solbriller opp til Losby. Her sitter vi nå og
griller, julie aker i den kjempefine bakken og amanda tar seg en dupp.

Stian er på jobb, så han blir nok misunnelig når han ser(han sittet
nok på jobb og sjekker bloggen ja;-) at vi er her.

Dagen begynte med at jeg satte en bolledeig kl 0730, og så dro julie
og jeg for å kjøpe nytt bilsete til henne. Hun er jo 4 1/2 og syns
det var ellevillt å få sitte forovervendt;-)

Ha en flott lørdag!!

8 kommentarer:

❤ SessanochPrinsessan ❤ sa...

Så koseligt & Losby da, "mine" hemtrakter *saknar*

Njut lördagen vidare & NJUT friske barn som kan vara ute i fin vädret, det är ingen självklarhet nej....

Puss

Living White sa...

Koselig:) Jeg våknet 07 men nektet stå opp!
Ser det er flere med hunters...vi elsker våre, jeg har sorte og Caroline rosa som deg. Men man skulle jo hatt dem i forskjellige farger, kunne godt tenkt meg ett par til:)

Gry Hege sa...

Høres ut som dere har hatt en flott lørdag :)
Og flotte rosa støvler.....ikke slike som mine grønne Viking nei :)

Nå er det snart barnetvtid her og mamma kan hente fram interiørbladene som ble kjøpt i dag.....skal kose meg skikkelig nå :)

Ha en flott lørdagskveld...

Klem :)

Evami sa...

Slike ake/grilleturer i godt vær,er en vitamininnsprøytning av de sjeldne:) Og baking så tidlig på morran,ikke værst:) Ha en flott lørdagskveld:) Klem Eva

❤ SessanochPrinsessan ❤ sa...

Gott var det skall jag lova ;D Är stapp mätt nu!!

Puss

susan`s side sa...

http://stores.ebay.com/Famous-Shoes

Dette er selgeren jeg brukte når jeg kjøpte converse, ekstrem rask frakt også kunne de sende med redusert verdi hvis du skal ha flere par.

Living White sa...

Duhh, går det an å filme med den? Er det spill på den? jeg trykker som en gal her men finner ikke ut...

Living White sa...

Duhh, går det an å filme med den? Er det spill på den? jeg trykker som en gal her men finner ikke ut...