søndag, november 9

Utfordret av Sessan

Fikk en utfordring av søteste Sessan, og greia her er tallet 4;

4 jobber jeg har hatt, og siden jeg stort har jobbet med regnskap de siste årene tar jeg lenge-siden-jobber;
Pleiemedhjelper, lekebutikk, servering, klesbutikk

4 filmer jeg kan se om igjen;
Det er jo så mange..eeeeelsker norske filmer feks:-)
Dirty Dancing har jeg sett x antall ganger, Pretty Woman(i know, veldig forutsigbart;-) Mary Poppins, Stekte grønne tomater

4 steder jeg har bodd;
Trondheim, Drammen, Frogner i Sørum, Skedsmo

4 web-steder jeg besøker hver dag;
blogger, Dagbladet, danske nettbutikker, Finn i div varianter

4 steder jeg vil helst være nå;
antiparos, antiparos, sommer og campingvogn, antiparos

4 jeg utfordrer;
Anne-snuppa mi husmorpjatt Ina`s Residens Jeanette-snuppa

Lykke til!

Ingen kommentarer: