søndag, mai 23

Sommerdag

I dag har vært en skikkelig sommerdag her i Larvik. Jeg var akkurat
nede på stranda og tok dette bildet, klokka er snart 21.

Stranda er bare en 100 meter fra vogna vår, så det er bare så
idyllisk og jentene har ingen problemer med å overholde ikke-gå-på-
stranda-alene-regelen.

De har lekt med nabogutten i hele dag, han er like gammel som Julie og
de leker så fint alle tre;-)

Tidligere i dag var det bading, og ihvertfall Julie badet omtrent hele
kroppen...litt for kaldt for meg;-)

Så en knall pinsehelg med omtrent skyfri himmel hele tiden og høye
temperaturer;-)

4 kommentarer:

Pappa sa...

Det både ser og høres deilig ut. Skjønner godt at jentene koser seg der. Her har det idag vært hagearbeide fra morgen til kveld.
Fortsatt god pinse

Hilde sa...

Du sliter og står på du, hva med å slenge seg på terassen en dag uten å gjøre noe:-)
Vi har hatt det fint i helgen ja, satt opp leveggen i går.
Klem Hilde

Mormora sa...

Misunnelig på sommeren deres. Her er det ganske surt, men fint vær til å vaske hus utvendig. Det gjør Bent.Jeg har tatt fram sommertøy og lagt bort det mest vinterlige. Vet ikke riktig hva jeg skal pakke for turen ned til dere. Det er jo snart. Heldigvis at jeg kjører bil:0)For da kan jeg ta med hele skapet!

Så fint at det er en og annen ungen på campingen. De har jo glede av hverandre de to frøknene våres, men sikkert greit med litt avveksling.

Det kunne ikke være mange gradene i vannet så tidlig på året! Hu er tøff hu Julie :o)

Ha ei fin uke!!! Klem!

Anonym sa...

Ser ut som dere koser dere på camping Hilde;) Tove