søndag, mai 30

Morgentur før frokost

Vi har rusla oss en tur ned på stranda mens egg koker, og da møtte vi
på denne frøkna. Det er så deilig her nede på morningen, helt
stille og et litt magisk lys.

Jeg har enda friskt i minne da lillesøsteren min virkelig bokstavelig
talt ble angrepet av en hane som 4-5 åring. Vi var på besøk hos
kjente på en gård, og jeg ser det så klart for meg hvordan den
hopper på henne og hakker løs. Hun ble reddet, men jeg er ikke klar
for å redde jentene mine fra en illsint svane...så vi trekker oss
tilbake her;-)

Vi har forresten fått tilbake andemor og andefar som kom på besøk
utenfor vogna vår hver morningen vi var her i fjor. De vagger seg opp,
og så mater jentene de med brødsmuler. Så det blir nok faste gjester
i år også ser jeg;-)

Nå opp for litt frokost!


Sendt fra min iPhone

Ingen kommentarer: