lørdag, juni 5

Krabbefisking

Her på disse stenene har jentene ligget langflate og fisket etter
krabber i timesvis i helgen....og vi voksne må da sitte og slikke sol
på en hard sten istedefor å ligge behagelig på teppe på stranda;-)
jeg må innrømme at jeg syns det er morro å hale opp krabber selv, og
i går hadde vi krabbeløp sammen med noen 10-åringer...,dvs vi
slipper ut krabbene på likt fra bøtta og ser hvem som er kjappest
hjem til sin kjære tang&tare-krok;-)

Har hatt en flott langhelg her nede med virkelig knallvær!

Som jeg skrev på FB på fredag, så hadde jeg så sterk sommerfølelse
at jeg nesten ventet at Andersen suste forbi med sin kabincruiser med
alle sine venner ombord der jeg satt på berget og dinglet.... mangler
bare min gjennomsiktige bluse;-)

1 kommentar:

susan`s side sa...

Ser virkelig ut som dere har hatt noen fine dager. Må være deilig å ha et slikt sted å dra til.
Du kan glede deg til filmen og jeg tror faktisk også at du også kunne gått på en smell med den dansken