mandag, februar 1

På svømming

Da var det svømmekurs for Julie igjen, det er så morro å se hvor
flink hun er og hvor mye hun koser seg i vannet.

Venninna til Julie(fra barselgruppa) går også her, og Amanda lyser
opp og henger i skjørtene til mammaen hennes mens vi er her;-) vi har
jo vært mye sammen; påske, nyttår 17. mai osv, så Amanda er veldig
glad i henne;-)

Det er litt småstress med trening kl 17 når jeg jobber til 16, men
jeg er jo bare 3-4 min unna både jobb, hjem, barnehage og
svømmehall..så det går faktisk greit. Og det er deilig å ha en
aktivitet som man slipper å dra ut på etter middag;-)

Når vi er ferdige her er det spagetti klart hjemme;-)

Her poserer Amanda;-)

6 kommentarer:

eventyrLise sa...

Er det Åsenhagen skole dere går på svømming?

Tonje sa...

Hei Hilde.

Har gitt deg en award. Du får titte på min blogg :-)

Hilde sa...

Det er på Åsenhagen ja..kjente du deg igjen?:-)

Takk Tonje!

Anne sa...

Utrolig hvor effektiv man blir når man har det travelt Hilde.) klem til deg snuppa:)psst... svømte selv i går i en time, lurer på når resultatene kommer?? :)

eventyrLise sa...

Ja, kjente igjen den handikappstolen i hjørnet :)
Gikk på Åsenhagen når jeg var yngre :)

Mormora sa...

Fin hu Amanda er der hu poserer :o)
Hvor er badenymfen?
Jeg skal plaske i mårra. Klem